چهارشنبه 1 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاردار ايران در آرژانتين: يادداشت تفاهم با آرژانتين درباره آميا از سوی ايران تصويب شده است

ايسنا ـ کاردار ايران در بوئنوس آيرس گفت که ايران يادداشت تفاهم با آرژانتين درباره تشکيل کميسيون حقيقت‌ياب در خصوص حادثه آميا را تصويب کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه «ديلی استار» با اشاره به اين خبر به نقل از علی پاک دامن، کاردار ايران در بوئنوس آيرس گزارش داد که اين يادداشت تفاهم روز يکشنبه بدون ارسال به مجلس به تصويب دولت رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اين گزارش دو کشور در تاريخ ۲۷ ژانويه در خصوص تشکيل کميسيون حقيقت‌ياب درباره حادثه‌ آميا توافق کردند. قرار است اين کميسيون متشکل از پنج عنصر باشد که هيچ کدام ايرانی يا آرژانتينی نباشند.

پاک دامن گفت که دولت ايران برای تصويب اين يادداشت تفاهم به تصويب پارلمان نيازی ندارد. زيرا اين توافق‌نامه فقط می‌گويد که بايد به تصويب «نهادهای متقضی» برسد.

بنابراين گزارش کنگره آرژانتين در ۲۸ فوريه اين توافقنامه را تصويب کرد.

پاک دامن گفت که رييس‌جمهور آرژانتين «اين توافق را به کنگره فرستاد زيرا فکر می‌کرد که با وجودی که اجماع وجود دارد نهاد اجرايی نبايد همه مسووليت اين توافقنامه را به عهده بگيرد.

وی افزود: برای ما در ايران اين يادداشت تفاهم قابل اجرا است و تصويبش مطابق با بند شش متن آن است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016