جمعه 10 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادعای برادر سعید جلیلی: علیه گروه انحرافی از سال ۸۴ مقاله می نوشتم!‎

به گزارش سایت کلنه، در حالی که واژه انحرافی تنها سه سال است که وارد واژگان سیاسی کشور شده است، بردار سعید جلیلی مدعی است که از سال ۸۴ در مورد گروه انحرافی مقالات انتقادی می نوشته است.

هر چند قرابت های زیادی میان احمدی نژاد سال ۸۴ و سعید جلیلی کاندیدای وی برای وزارت خارجه وجود دارد، اما برادرش می گوید که هیچ ارتباطی با مدیران احمدی نژاد ندارد.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خصوص شایعاتی مبنی‌بر حمایت احمدی‌نژاد از سعید جلیلی و رابطه این کاندیدا با جریان انحرافی نیز، ادعا کرد: زمانی که یک نامزد مستقل که حتی سابقه یک روز حضور در یک حزب سیاسی را ندارد، وارد عرصه انتخابات می‌شود و طبق نظرسنجی‌ها محبوبیتی کسب می‌کند، این گونه شایعات مطرح و جریانات مختلف به دنبال آن نامزد هستند.

جلیلی بدون اشاره به سابقه دوستی احمدی نژاد و جلیلی ادامه داد: نظر دکتر سعید جلیلی در خصوص آقای احمدی‌نژاد و دولت‌های نهم و دهم از همان ابتدا نظری معتدل و بر پایه اعتدال بوده و ایشان معتقد است که در ارزیابی کارنامه دولت‌های نهم و دهم نباید افراط و تفریط داشته باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش آفتاب نیوز، وی تاکید کرد: سعید جلیلی در سال ۸۴ به آقای احمدی‌نژاد رای نداد و بنده نیز در این سال به آقای احمدی‌نژاد رای ندادم و همان زمان در مجله سوره در خصوص حلقه انحرافی و مشایی و نزدیکی این جریان به احمدی‌نژاد مسائلی را مطرح کرده بودم و تراز دکتر جلیلی بسیار بالاتر از آن است که تهمت‌های سخیف و کثیفی مبنی‌بر ارتباط با جریان انحرافی به ایشان نسبت داده شود.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ادامه با ادعای اینکه سعید جلیلی از پایین‌ترین سطوح مدیریتی و اجرایی کار خود را آغاز کرد، اما نگفت این تجربه در کجا بوده است. وی ادعا کرد: مدیریت دکتر جلیلی هیچ گاه اتوبوسی نبوده که در زمان مدیریت یک بخش تمامی افراد آن را تغییر داده و افراد دیگری را جایگزین کند بلکه ایشان همواره اعلام کرده که من برای تحول آمده‌ام و نه تغییر، بر این اساس نیز شاخص‌هایی را برای کار خود تعریف کرده و خودش هم اول از همه پای کار بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016