جمعه 10 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
10 خرداد» اعتراض محسن رضایی به برگزاری مسابقه هفته به جای مناظره!
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به نحوه اجرای مناظره‌ها

در ادامه برگزاری مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، نامزدها نسبت به نوع برگزاری مناظره و درخواست حیدری مجری مناظره برای پاسخ‌های حداکثر دو کلمه‌ای به سوالات، اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف با بیان اینکه اینگونه سوال کردن در شأن کاندیداها نیست و من به احترام دوستان اینجا نشسته‌ام،گفت: پرسیدن سوالات تستی درست نیست.

حیدری مجری برنامه در پاسخ به عارف گفت: سوالات تستی نیست.

عارف گفت که به هیچ‌یک از سوالات جواب نمی‌دهد؛ چراکه در شأن دوستانی که اینجا نشسته‌اند نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن رضایی نیز خطاب به مجری اظهار کرد: شما باید هشت کاندیدایی را که اینجا نشسته‌اند، رییس‌جمهور بدانید. من صبورم و تحمل می‌کنم اما به دنبال این بودم که این نوع برگزاری مناظره به کجا می‌رسد.که حیدری در پاسخ گفت: بله همه شما عزیزان در قد و قواره ریاست جمهوری هستید.

رضایی افزود: اینکه جریده جریده و یک دقیقه، دو دقیقه، سه دقیقه بخواهیم به سوالات جواب بدهیم، هم به مردم آسیب می‌زند و هم توهین به هشت کاندیداست.من شاید به سوالات شما جواب بدهم اما باید شرایط را فراهم کنید تا ما مناظره کنیم ما را کارشناسان اقتصادی حتی به چالش بکشیم.

عارف دوباره گفت: باید در نوع مناظره برای ریاست جمهوری تجدیدنظر شود.

روحانی هم به جمع معترضین پیوست و گفت: شما باید نمایندگان کاندیداها را می‌خواستید و با آنها مشورت می‌کردید که سبک برگزاری مناظره چگونه باشد. مردم این نوع برگزاری مناظره را توهین‌آمیز می‌دانند که حیدری در پاسخ گفت: ما بیش از 20 سناریو را با همکاری اساتید ارتباطات و کارشناسان و افراد باتجربه در سازمان بررسی کرده‌ایم.

در همین حال عارف ادامه داد: شما باید از ما می‌پرسیدید که چه شیوه‌ای مناسب است و مردم چگونه می‌توانند ما را بهتر بشناسند نه اینکه از استاد و... با چه مجوزی شما برای ما تعیین تکلیف کردید.

حیدری پاسخ داد: سوالات تستی نیست. ما می‌خواهیم رویکرد شما را درباره مسائل بررسی کنیم. این نوع برگزاری مناظره به تصویب ستاد تبلیغات رسیده است اما حاضریم که نماینده‌های شما بیایند و با آنان برای چگونگی برگزاری مناظره، جلسه بگذاریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016