یکشنبه 12 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حداد عادل: ضرورتی که براساس آن ائتلاف کردیم درحال حاضر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل نامزد ریاست جمهوری یازدهم پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه نشست خبری فضای مجازی و دولت یازدهم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ائتلاف پیشرفت برخی اختلاف سلایق وجود دارد، نظرشما در این زمینه چیست، اظهار داشت: اختلاف دیدگاه‌های ما به اندازه‌ای نیست که ما را از دایره اصولگرایی خارج کند ولی در داخل اصولگرایی ما بیان اندیشه‌های خود را از طریق صدا و سیما به مردم ارائه می‌کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اضافه کرد: ما سه نفر گذشته تحصیلی و مدیریتی متفاوتی داریم و دیدگاه‌های خود را بیان خواهیم کرد آنگاه شما ببینید تفاوت‌ها چیست و هر کدام را که مردم بپسندند انتخاب می‌شود.

حداد عادل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از ابتدا اعلام شده بود از بین ائتلاف پیشرفت یک نفر خواهد آمد اما اکنون شما سه نفر در صحنه حضور دارید، این امر را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: ما با توافق با یکدیگر در عرصه تبلیغات انتخابات شرکت کردیم و ضرورتی که ما را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکیل دهیم درحال حاضر احساس نمی‌شود. ما تابع شرایط ؛تغییر روش دادیم و این مسئله باعث شکست اصولگرایان نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016