یکشنبه 12 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناآرامی در میتینگ انتخاباتی روحانی در جماران

به گزارش سایت کلمه، عصر شنبه مراسم انتخاباتی ستاد جوانان حامی روحانی سراسر کشور در حسینیه جماران برگزار شد. اما این مراسم با دخالت نیروهای امنیتی به تشنج کشیده شد. بنا به گزارش های منتشر شده سعید الله بداشتی رئیس و مجتبی هاشمی از اعضای ستاد جوانان حامی دکتر حسن روحانی دستگیر شده اند.

بنا به این گزارش، در انتهای مراسم موتور سواران یگان ویژه همراه با نیروی انتظامی و نیروهای اطلاعاتی لباس شخصی کوچه های اطراف این مراسم را بستند.

محمد پارسی، شیرین میرکرمی، محسن رحمانی و چندین نفر دیگر جزو بازداشت شدگان هستند.

حسن روحانی در این جلسه به حاضرین گفته است : من یک کلمه مبهم می گویم امسال یعنی سال ۹۲ مثل سال ۸۸ نخواهد شد. شما را از صندوق رای دور نکنند و همه پای صندوقها حاضر شویم انشاالله پیروزی را صاحب خواهیم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همین راستا ستاد انتخاباتی این کاندیدا، بیانیه ای منتشر کرده و هوادارن روحانی را از هرگونه اعتراض خیابانی بر حذر داشته است. متن این بیانیه که در وبسایت جرس منتشر شده، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لایَجرِمنَکُم شَنَئانُ قومٍ اَن لا تعدلُوا إعدِلوا فهُو اقربُ للتقوی» «قرآن کریم»

آنچه نهال امید و تدبیر را بیش از هر چیز دیگری تهدید میکند، افراط و تفریط و خودسری است. در چنین روز و روزگاری هیاهو و جنجال و رفتارهای خارج از قرار و قاعدۀ مرسوم میتواند آشوب طلبان و قبیلۀ افراط و تفریط را به وجد آورد و زمینۀ یأس و سرخوردگی امیدواران را فراهم آورد. لذا هرگونه رفتار خودسرانه و مغایر با اعتدال، با روش و منشی که ما در پی گرفته ایم در تعارض است و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمنان این آب و خاک خواهد ریخت.
مباد که به سبب آنچه امروز (۱۱ خرداد ۱۳۹۲) در حاشيه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در حسینیۀ جماران رخ داد، شمع تدبیر، کم فروغ و شکوفۀ امید، نشکفته پرپر شود. بدینوسیله «ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی» هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خیابانی را قویاً محکوم کرده و همه دوستداران اندیشۀ اعتدال را به رعایت قانون و صبر و آرامش دعوت میکند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016