یکشنبه 12 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نتیجه تغییر در روند برگزاری مناظره‌ها تا فردا اعلام می‌شود

نماینده دادستان کل کشور در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری، با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در مورد تغییر در روند برگزاری مناظره‌ها، گفت: تا فردا نتیجه اعلام می‌شود.

ناصر سراج در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب، اظهار کرد: شنبه - 11 خرداد ماه - با حضور معاون سیاسی صدا و سیما از کلیه نمایندگان ستاد کاندیداها در صدا و سیما دعوت به عمل آمد و نقطه نظرات همه نمایندگان کاندیدا‌ها اخذ شد، ولی هنوز به نتیجه نهایی در زمینه تغییر روند برگزاری مناظره‌ها نرسیده‌ایم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: نتیجه تغییر روند برگزاری مناظره‌ها به احتمال زیاد تا فردا اعلام خواهد شد.

سراج از ذکر اسامی حاضران در جلسه روز گذشته خودداری کرد و گفت: به دلیل این‌که شاید این موضوع نوعی تبلیغ محسوب شود و اعتراضاتی را داشته باشد، صلاح نمی‌دانم که اسامی افراد را ذکر کنم.

به گزارش ایسنا، کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری متشکل از پنج عضو از جمله وزیر کشور، دادستان کل کشور و رییس سازمان صدا و سیما است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016