یکشنبه 12 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ولایتی: فضای مجازی از ارکان جنگ آینده است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز یكشنبه در سخنانی با عنوان فضای مجازی و دولت یازدهم كه در مركز ملی فضای مجازی برگزار شد، افزود: توانایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه فضای مجازی به حدی است كه آمریكا و رژیم صهیونیستی به قدرت سایبری ایران اقرار كرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان این كه عصر كنونی عصر سرعت گرفتن تولید علم است، خاطرنشان كرد:تجارت الكترونیك در جهان در حال حاضر حدود هزار میلیارد دلار است، امروز كاربرد این حوزه به قدری است كه همه عرصه ها را تصرف كرده است.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم یادآور شد: حدود ۲۰ میلیون نفر در ایران از بازی های الكترونیكی و اینترنتی استفاده می كنند.
ولایتی ادامه داد: با تشكیل مركز ملی فضای مجازی در این بخش به سمت خودكفایی می رویم.
وی با یادآوری وجود حدود ۷۰ هزار روستا و یك هزار و ۷۰ شهر در ایران تصریح كرد: گسترش فضای مجازی در كشور، عدالت در توزیع و امكانات را فراهم می كند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در برنامه پنجم توسعه به استفاده تمامی مردم از امكانات اینترنتی تاكید شده است.
ولایتی همچنین بر ضرورت گسترش بیمه سلامت ایرانیان تاكید كرد و گفت: این موضوع با ایجاد شبكه الكترونیكی محقق می شود.
وی، ساماندهی اطلاعات كشاورزی و دامداری را مرهون شبكه الكترونیكی دانست و گفت: در صورت ثبت اطلاعات پزشكی در این شبكه وضعیت سلامت ایرانیان نیز بهبود می یابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016