پنجشنبه 16 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخابرات: اختلال اينترنت ربطی به ما ندارد

ايسنا ـ اينترنت کشور در برخی نقاط از ظهر روز گذشته دچار اختلالات متعدد شد که دراين زمينه گفته‌ می‌شد بخشی از اين اختلالات به شرکت مخابرات برمی گردد اين درحالی است که مسوولان اين شرکت اين موضوع را تکذيب می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


داوود زارعيان در گفت‌وگو با ايسنا، در اين زمينه اظهار کرد: شرکت مخابرات ايران و تهران در ارائه اينترنت به کاربران خود مشکلی ندارند و ما حدس می‌زنيم که اگر شرکت‌های PAP در اين رابطه با معظلات و اختلالاتی مواجه شده‌اند موضوع به شرکت زيرساخت برمی‌گردد.

مديرکل روابط عمومی مخابرات ايران با تاکيد بر اين‌که شرکت مخابرات به شرکت‌های PAP اينترنت واگذار نمی‌کند اين گونه عنوان کرد که در زمان انجام مناظرات مربوط به رياست جمهوری حجم دانلود بسيار بالا رفته است اما با اين وجود ما در شرکت مخابرات هيچ گونه اختلالی نداشته‌ايم.

زارعيان در پايان بار ديگر خاطرنشان کرد: ما به شرکت‌های مختلف که به عنوان شرکت‌های PAP فعاليت می کنند پهنای باند ارائه نمی‌کنيم که اکنون مشکلات اختلال آن‌ها به مخابرات مربوط شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016