جمعه 17 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادعای یک خبرگزاری اصول گرا درباره روحانی

خبرگزاری جهان مدعی شد "یک کاندیدای نزدیک به رفسنجانی" قصد تند کردن "فضای منطقی مناظره ها" را دارد.

این خبرگزاری نامی از روحانی نیاورده است، اما کارنامه این کاندیدا را سرشار از "وادگی و دادن امتیازات فراوان به غرب" توصیف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جهان نیوز مدعی است: "بر اساس جلسه و طراحی که برخی نزدیکان این نامزد داشته اند، تصمیم گرفته شده تا با ایجاد دوقطبی کاذب در مناظره امروز، سیاست های نظام در موضوعاتی از قبیل ایستادگی بر دستاوردهای هسته ای، مقابله با آمریکا و اسراییل و ... به چالش کشیده شود.

این نامزد نزدیک به هاشمی رفسنجانی که عوام فریبی و ساختارشکنی های اخیرش کمکی به افزایش رای وی نکرده، این بار تصمیم دارد با حمله به نامزدهای گفتمان انقلاب و مقاومت، بر موج نارضایتی های اقتصادی سوار شده و با طرح مسائلی از قبیل تحریم، رابطه با آمریکا، حقوق زنان و چند موضوع دیگر، کاندیدای مقابل خود را نماینده احمدی نژاد و در نتیجه مسئول همه مشکلات کشور! معرفی کند."

جهان نیوز همچنین مدعی است که این کاندیدا "با تقلید از روش های تبلیغاتی و پروپاگاندای دوم خردادی ها در دوره اصلاحات، خود را به عنوان نماینده اصلی جریان اصلاح طلب و فتنه معرفی کند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016