جمعه 17 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عارف: معاونت اقوام و مذاهب ایجاد می‌کنم

محمدرضا عارف با بیان اینکه "مساله اشتغال امروزه یکی از نیازهای جامعه است"، گفت: با ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در سال، مشکل اشتغال جوانان را حل خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه پنجشنبه در دیدار با مردم کردستان و سخنرانی در جمع آنها در مسجد والی شهر سنندج، اظهار کرد: من به عنوان یک شهروند از دولت اصلاحات با درد و رنج و مشکلات شما مردم عزیز آگاه هستم و در حد توان خود برای حل آنها تلاش می‌کنم.

وی خطاب به جمع حاضر افزود: امروز من دست یاری خود را به سوی شما مردم عزیز دراز کرده‌ام تا با همفکری و استفاده از خرد جمعی شما شاهد پیشرفت و توسعه استان کردستان باشیم و غبار محرومیت را در همه ابعاد از چهره شهر بزداییم. من در جریان مطالبات و خواسته‌های به حق شما کردهای غیور هستم و با تاسیس معاونت اقوام و مذاهب به خواسته‌های شما پاسخ خواهم داد.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی استان کردستان، ورود گرد و غبار و ریزگردها را مشکلی جدی دانست و اظهار کرد: در دولت من برای حل مشکلات زیست محیطی استان کردستان از جمله جلوگیری از ورود گرد و غبار و ریزگردها از کشورهای همسایه تلاش خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به بیان اولویت‌های کاری خود برای توسعه کشور پرداخت و تاکید کرد: توسعه و پیشرفت استان‌های مرزی و استفاده از مدیران بومی در اولویت‌های برنامه‌های کاری من قرار دارد.

وی با بیان اینکه "حداکثر بهره را از نیروهای نخبه کردستان خواهم برد"، ادامه داد: تنوع قومیت‌ها یک مزیت برای کشور است و آن را موافق وحدت ملی می‌دانم.

معاون اول دولت هشتم با تاکید بر اینکه "باید حداکثر استفاده خود را از قانون اساسی ببریم"، افزود: بر اجرای اصل 15 قانون اساسی اهتمام جدی خواهم کرد و پیگیر مطالبات و خواسته‌های به حق مردم هستم.

عارف تقویت کشاورزی، توسعه گردشگری، صنعتی کردن استان کردستان، توسعه صنایع دستی، تقویت بازارچه‌های مرزی و رونق فضای کسب و کار را از جمله برنامه‌های دولت خود عنوان کرد و گفت: سالانه با ایجاد یک میلیون فرصت شغلی، مشکل بیکاری را حل خواهیم کرد و کمر گرانی را خواهیم شکست.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین تصریح کرد: تامین مسکن برای جوانان و توجه به حقوق شهروندی را نیز به طور جدی دنبال خواهم کرد.

وی با بیان اینکه "در دولت من همه ادیان و اقوام مورد احترام هستند"، خطاب به جمع حاضر اظهار کرد: رای شما پیام‌آور آزادگی، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی و نوید دهنده امید و پیروزی است و امیدوارم با حضور شما مردم عزیز در 24 خرداد حماسه‌ای دیگر را خلق کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016