شنبه 18 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هنوز تصميمی برای حمايت از عارف يا روحانی نگرفته است

• شورای هماهنگی تا کنون هيچگونه تصميمی راجع به حمايت يا اجماع بر روی يکی از کانديدا‌های منتسب به جريان اصلاحات نگرفته است.

ايلنا ـ عضو شورای عالی حزب همبستگی گفت: شورای هماهنگی در نظر دارد پس از ديدار با حسن روحانی در روز شنبه و شنيدن نظرات، ديدگاه‌ها و مواضع ايشان و پس از مشورت با بزرگان جبهه اصلاحات و احزاب و جريانات همسو با اصلاح طلبان تصميم نهايی خود را در خصوص انتخابات پيش روی رياست جمهوری در آخر وقت شنبه و يا حداکثر روز يکشنبه رسما طی بيانيه‌ای توسط سخنگوی شورا اعلام کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هدايت الله جمالی‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در خصوص اجماع شورای هماهنگی بر روی عارف گفت: شورای هماهنگی تا کنون هيچگونه تصميمی راجع به حمايت يا اجماع بر روی يکی از کانديدا‌های منتسب به جريان اصلاحات نگرفته است.

جمالی‌پور اذعان داشت: در روز چهارشنبه جناب آقای دکتر عارف به جلسه شورای هماهنگی تشريف آوردند وپس ازشنيدن نقطه نظرات اعضای شورا ديدگاه‌های خود را در خصوص نحوه اداره کشور بيان نمودند. پس ازاينکه عارف جلسه را ترک کردند اعضای شورای هماهنگی ديدگاه‌های عارف را نزديک به ديدگاه‌های اصلاح طلبان و شورای هماهنگی ارزيابی کردند و از وی به خاطر بيان مطالبات و دفاع به حق از ديدگاه‌های اصلاح طلبانه تشکر و قدردانی نمودند. اما رای گيری در خصوص اعلام حمايت از وی توسط شورای هماهنگی صورت نگرفت.

عضو شورای عالی حزب همبستگی بيان داشت: تاکيد شورای هماهنگی بر اجماع بين عارف و روحانی است و اصلاح طلبان اميدوارند اين دو با درک شرايط حساس کنونی و خواست جامعه تحول خواه و اصلاح طلب با لحاظ نمودن عنصر مقبوليت، اجماع نمايند و به ياری يکديگر بشتابند تا شور انتخاباتی در جامعه دوباره ايجاد شود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بيان داشت: هرگونه اظهار نظر توسط اعضای شورا تحت هر عنوانی ديدگاه شخصی يا حزبی محسوب می‌شود و مواضع شورا از طريق سخنگوی شورا اعلام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016