چهارشنبه 22 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
23 اردیبهشت» بازداشت يک وکيل کرد در اروميه
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود شمس نژاد، وکيل زندانی به زندان اروميه بازگردانده شد

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - مسعود شمس نژاد، پس از ۲۵ روز از اداره اطلاعات اروميه به زندان مرکزی اين شهر بازگردانده شد.

براساس گزارش رسيده به آژانس خبری موکريان روز سه شنبه ۲۱خردادماه ۹۲ مسعود شمس نژاد، وکيل پايه يک دادگستری و مدرس دانشگاه های اروميه که از قسمت پذيرش زندان اروميه به اداره اطلاعات منتقل شده بود، پس از ۲۵ روز نگهداری و بازجويی به زندان بازگردانده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



بر اساس همين گزارش، برای اين وکيل دادگستری از طرف شعبه ۶ بازپرسی دادسرای اروميه قرار بازداشت صادر گرديده است.

اين گزارش می افزايد، شمس نژاد به اتهام همکاری و تبليغ به نفع يکی از گروه های مخالف نظام و ارتباط با رسانه های بيگانه بازداشت شده است.

لازم به ذکر است چنانچه پيشتر خبرگزاری موکريان گزارش کرده بود، مسعود شمس نژاد روز پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ماه سال جاری از طرف نيروهای امنيتی بازداشت و پس از بازجويی های اوليه وی را به زندان مرکزی اروميه فرستادند و از حدود ۲۵ روز پيش دوباره از زندان به بازداشتگاه اداره اطلاعات اروميه منتقل شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016