دوشنبه 23 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يک وکيل کرد در اروميه

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - يک وکيل کرد اهل اروميه بازداشت شد.

براساس گزارش رسيده به آژانس خبری موکريان، مسعود شمس نژاد وکيل پايه يک دادگستری و مدرس دانشگاه آزاد و پيام نور اروميه، روز پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ماه سال جاری از طرف نيروهای امنيتی بازداشت و پس از بازجويی های اوليه به زندان مرکزی اروميه منتقل شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



براساس همين گزارش، مسعود شمس نژاد هم اکنون در بخش پذيرش زندان مرکزی اروميه نگهداری می شود و از لحظه ورود وی به اين قسمت از زندان، هرگونه تماس تلفنی ايشان و هم بندی های وی با بيرون قطع می باشد.

تا لحظه تنظيم اين گزارش از اتهام احتمالی اين وکيل کرد، اطلاعی حاصل نشده است.

گفتنی است؛ شمس نژاد، وکيل حبيب الله گلپری پور، زندانی سياسی کرد محکوم به اعدام است که موکل وی سه روز پيش به دلايل نامعلومی از زندان سمنان به زندان مهاباد و سپس به زندان مرکزی اروميه منتقل شده است.

گفته می شود هم اکنون وضعيت عمومی گلپری پور در زندان اروميه "خوب" است.

يادآور می گردد حبيب الله گلپری پور در سال ۸۶ در مهاباد دستگير و به اتهام عضويت در يکی از احزاب مخالف نظام به اعدام محکوم شده و حکم اعدام وی در ديوان عالی کشور تأييد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016