یکشنبه 26 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار لاریجانی و روحانی

علی لاریجانی با رئیس‌جمهور منتخب مردم در محل مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۲۶ خرداد) رییس مجلس با حضوردر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با روحانی ر دیدار و انتخاب وی را تبریک گفت.

علی لاریجانی و حسن روحانی در اولین دیدار مشترک بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کردند.

رییس مجلس در گفت‌وگویی با بیان اینکه در این جلسه علاوه بر عرض تبریک، به دلیل دوستی قدیمی علاقه‌مند دیدار حضوری با ایشان بودم، گفت: در این جلسه در خصوص شرایط کشور به ویژه ضروریات کشور مثل کنترل تورم و مشکلات بیکاری بحث و گفت‌وگو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لاریجانی افزود: همچنین در این جلسه رایزنی‌هایی درخصوص کابینه دولت آینده صورت گرفت.

حسن روحانی نیز با بیان اینکه ما دیدارهای فراوانی در گذشته با آقای دکتر لاریجانی داشته‌ایم، گفت: امروز اولین قدم را برای همکاری دو قوه برداشتیم تا در آینده نزدیک همکاری بین دو قوه آغاز شود.

رئیس‌جمهور منتخب مردم افزود: در این جلسه نکات مهمی که در کشور با آن مواجهیم به ویژه درخصوص همکاری‌های دولت و مجلس بحث و گفت‌وگو شد.

روحانی با بیان اینکه مردم ما با شادی شب گذشته خود نشان دادند ملتی امیدوار نسبت به آینده هستند، ادامه داد: احساس همه ملت این است که اخلاق و تعادل در کشور مستحکم‌تر خواهد شد و با مشورت با افراد صاحب‌نظر مشکلات کشور حل و فصل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، رئیس جمهور منتخب مردم در پایان خاطرنشان کرد: البته مشکلات یک شبه حل نمی‌شود و باید به تدریج و با مشورت صاحب‌نظران این اتفاق رخ دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016