جمعه 31 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نتانیاهو: اتحادیه اروپا فشار بر ایران را تشدید کند

نخست وزیر اسرائیل، امروز پنجشنبه از اتحادیه اروپا خواست از مواضع قاطع دولت‌های اسرائیل و آمریکا در برابر پرونده هسته‌ای ایران پیروی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اظهاراتی که از رادیوی ارتش اسرائیل پخش شد، نخست وزیر اسرائیل در دیدار با کاترین اشتون- مسئول سیاست خارجی اروپا در اورشلیم گفت: «آنچه مهم است این است که اتحادیه اروپا به مواضع آمریکا، اسرائیل و سایر مقام‌های مسئول در جامعه جهانی بپیوندد و خواستار توقف برنامه هسته‌ای ایران گردد.»

یک بیانیه دفتر نخست وزیر اسرائیل هم حاکی از آن است که وی باردیگر درخواست کشورش مبنی بر قراردادن گروه شیعه حزب الله و متحد ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی از سوی اتحادیه اروپا را تکرار کرد.

بگزارش خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو در دیدار با کاترین اشتون اظهار تعجب کرد که اتحادیه اروپا تا کنون نتوانسته در این مورد به یک توافق نظر دست یابد.

نخست وزیر اسرائیل، همچنین در مورد تلاش‌های جان کری- وزیر خارجه آمریکا، در مورد از سرگیری مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین گفت که وی همیشه برای چنین مذاکراتی آماده بوده است.

خبرگزاری فرانسه می نویسد کاترین اشتون- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین گفت: اتحادیه اروپا از این مسأله پشتیبانی می کند اما در مورد اظهارات بنیامین نتانیاهو در مورد ایران و حزب‌الله اظهار نظر نکرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016