چهارشنبه 5 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتصاب غذای محمدامين عبداللهی، زندانی سياسی در زندان اروميه

آژانس خبری موکريان ـ سرويس حقوق بشر ـ محمدامين عبداللهی، زندانی سياسی کرد در اعتراض به شرايط نامناسب خود در زندان اروميه دست به اعتصاب غذای خشک زده است.

بنا به گزارش آژانس خبری موکريان، محمدامين عبداللهی، که از سال ۸۴ در زندان مرکزی اروميه محبوس است، از روز يکشنبه ۲ تيرماه سال جاری، دست به اعتصاب غذای خشک زده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس همين گزارش، اين زندانی در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکريان اظهار داشت: از روز يکشنبه در اعتراض به عدم توجه مسئولين به خواسته هايم که شامل رفتن به مرخصی و اجرای کامل حکم ام مبنی بر گذراندن مدت زندان در شهرستان طبس می باشد، دست به اعتصاب غذای خشک زده ام و تا زمانی که خواسته هايم عملی نشود از تصميمی که گرفته ام منصرف نخواهم شد چون بارها اين خواسته ها را به مسئولين زندان و دادگاه اعلام کرده ام.

همچنين دو تن از هم بندی های اين زندانی در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکريان ضمن تاييد اين خبر گفتند: اين اقدام محمدامين در پی فشار نيروهای اطلاعاتی بر ايشان و عدم رسيدگی به خواسته هايش بوده است و تاکنون مسئولان زندان عکس العملی نسبت به اعتصاب غذای وی نشان نداده اند.

يادآور می گردد محمدامين عبداللهی اهل بوکان، حدود ۸ سال پيش بازداشت و پس از ۱۵ماه بلاتکليفی در دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام محاربه از طريق همکاری موثر و مسلحانه با يکی از احزاب مخالف و نيز تبليغ عليه نظام، محاکمه و در مجموع به ۱۸سال زندان و تبعيد به زندان طبس محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016