پنجشنبه 13 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد مرسی و چند تن از رهبران اخوان المسلمين در بازداشت هستند

راديو زمانه ـ خبرگزاری فرانسه به‌نقل از قائد الحداد، يک عضو بلندپايه اخوان المسلمین مصر خبر داد که محمد مرسی به‌همراه تيم ریاست جمهوری وی در باشگاه گارد ریاست جمهوری بازداشت هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نیروهای امنیتی مصر نيز از بازداشت رشاد البیومی، معاون رهبر اخوان المسلمين، سعد الکتاتنی، رئیس حزب آزادی و عدالت و‎ خیرت الشاطر از رهبران اخوان المسلمین خبر داده است.

روزنامه الاهرام مصر نيز نوشته است که دستور بازداشت ۳۰۰ عضو اخوان المسلمین صادر شده است.

"منا"، خبرگزاری دولتی مصر نيز گفته است گروهی از اعضای اخوان المسلمین به اتهام دامن زدن به خشونت و اخلال در امنیت عمومی بازداشت شده‌اند.

پیش از این نيز خبر ممنوع الخروج شدن محمد مرسی، محمد بداعی، رهبر اخوان المسلمین و خیرات الشاطر و شماری دیگر از اعضای اخوان المسلمين منتشر شده بود.

شامگاه روز گذشته ارتش مصر اعلام کرد که محمد مرسی، رئيس جمهوری وابسته به اخوان المسليمن برکنار شده است. همچنين ارتش اعلام کرد که قانون اساسی معلق شده و در آينده قانون اساسی ديگری به جای آن خواهد آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016