شنبه 15 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیشنهاد بولیوی به اسنودن برای پناهندگی به این کشور

يورونيوز ـ ادوارد اسنودن، افشاگر آمریکایی با گذشت دو هفته سردرگمی در فرودگاه مسکو سرانجام اندکی امیدوار شد که درخواست پناهندگی اش از سوی دو کشور پذیرفته شده است.
همزمان مقامات بولیوی نیز به اسنودن پیشنهاد کرده اند که به این کشور پناهنده شود.

براساس گزارش وب سایت ویکی لیکس اسنودن طی دو هفته گذشته به بیش از ۲۱ کشور تقاضای پناهندگی خود را اعلام کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا ضمن اعلام این خبر دلایل بشردوستانه را دلیل تصمیم خود عنوان کرد و گفت:“ما تصمیم گرفتیم به اسنودن جوان پناهندگی دهیم تا از خطر محاکمه قدرتمند ترین امپریالیست جهانی دور باشد. کسانی که مخالف جوانی هستند که تنها حقیقت را می گوید.”

همزمان کلود مونیکه، عضو سابق سرویس اطلاعاتی فرانسه می گوید:” اگر روزی وی به دست دادگاه قدرتمند ایالات متحده آمریکا بیافتد، با محکومیتی بسیار جدی مواجه خواهد شد. و البته اگر یک شهروند بریتانیایی و یا فرانسوی نیز چنین اقدامی کرده بودند، محکومیتی مشابه در انتظار آنها بود.”

فیلم کارگردان هنگ کنگی درباره اسنودن

همزمان یک کارگردان مستقل هنگ کنگی نیز اقدام به تهیه فیلمی کوتاه درباره ادوارد اسنودن کرده است.

این فیلم کوتاه پنج دقیقه ای بر روی زمان اقامت اسنودن در هنگ کنگ و پس از ترک آمریکا در تاریخ ۲۰ ماه مه تمرکز دارد. این فیلم تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار مرتبه در شبکه اجتماعی یوتیوب مورد بازدید کاربران قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016