دوشنبه 17 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام رسمی محمد شريعتمداری برای تشکيل جبهه اعتدال

مهر ـ محمد شريعتمداری کانديدای يازدهيمن دوره انتخابات رياست جمهوری به منظور احيای کلمه اعتدال خبر از تشکيل "جبهه اعتدال " داد و گفت: قصد نداريم در ابتدای راه فعايت سياسی را دنبال کنيم بلکه می خواهم در زمينه فرهنگی گام برداريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر محمد شريعتمداری ، عصر امروز شريعتمداری ضمن تشکر و قدردانی از اعضای سابق ستاد انتخاباتی خود خبر از تشکيل جبهه اعتدال داد و گفت: گفت : امروز برای فعاليت های انتخاباتی و سياسی دور يک ميز جمع نشده ايم . امروز جمع شده ايم برای احيا کلمه حق " اعتدال" ، که يک کلمه اسلامی و عقلانی است .

شريعتمداری ادامه داد : امروز بايد برای برافراشته کردن پرچم اعتدال در کشور قدم برداريم و به خوبی می دانيم که راه دشواری را در پيش رو خود داريم . قدم برداشتن در راه ميانه و پايداری از اين اصل کار سخت و دشواری است اما بايد برای برافراشته کردن آن در اين راستا حرکت کنيم .

وی اذعان داشت : برای احيا کلمه اعتدال با شخصيت های بزرگی همچون آيت الله هاشمی ، برخی از بزرگان و همچنين تمامی نامزد های يازدهمين دوره انتخابات مذاکراتی صورت گرفت و تمامی آنان بر ايجاد چنين اقدامی تاکيد داشتند و همچنين اعلام کردند اين اقدام کار بسيار دشواری است .

وی ياد آور شد: قصد نداريم در ابتدای راه فعايت سياسی را دنبال کنيم بلکه می خواهم در زمينه فرهنگی گام برداريم لذا از تمامی اعضای ستاد نيز برای حضور در اين جبهه دعوت به عمل می آورم تا برای ايجاد اعتدال خواهی در ايران اسلامی بنده را همراهی کنند . همچنين اميد دارم بسياری از مردم نيز ما را در طول اين مسير ياری رسانند .

به گفته وی در خصوص توسعه فرهنگ اعتدال نيز با حضرت آيت الله ری شهری مذاکراتی صورت گرفته است تا با بهره گيری از دانشگاه علوم حديث اين گفتمان در دانشگاه های کشور نيز راه اندازی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016