سه شنبه 24 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد شريعتمداری: هاشمی می‌گويد فعلا کسی انصراف ندهد

محمد شريعتمداری گفت: نظر هاشمی اين است که در حال حاضر نامزدی انصراف ندهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد شريعتمداری در حاشيه مراسم ختم محمود مرتضايی‌فرد در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که آيا به نفع هاشمی کنار می‌رويد؟ اظهار کرد: من نمی‌دانستم که هاشمی وارد انتخابات می‌شود. در جلسه‌ای که با هاشمی داشتم به من گفت با توجه به اين‌که وجود آرا و افکار مختلف ضرورت دارد، در حال حاضر بهتر است نامزدی انصراف ندهد و همه‌ی نامزدها در صحنه حاضر باشند و حرف‌های‌شان را بزنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود: مساله کناره‌گيری من به نفع هاشمی مطرح است و اجازه بدهيد کمی جلوتر برويم تا شرايط مشخص شود.

خبرنگاری از شريعتمداری پرسيد آيا امکان دارد که هاشمی به نفع روحانی کنار برود؟ که او پاسخ داد: من اين مساله را نشنيدم. بهتر است از خود روحانی بپرسيد.

خبرنگار ديگری از اين نامزد احتمالی انتخابات رياست جمهوری پرسيد که هاشمی در نتايج انتخابات سال ۸۴ و ۸۸ تشکيک وارد کرده است. چه تضمينی وجود دارد که نتايج انتخابات امسال را زير سوال نبرد؟ که شريعتمداری پاسخ داد: من معتقدم همه بايد به قانون احترام بگذاريم. من از طرف هاشمی نمی‌توانم نظر بدهم ولی اگر همه به قانون احترام بگذاريم مشکلی پيش نمی‌آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016