چهارشنبه 19 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اصغر محموديان در زندان سمنان دست به اعتصاب غذا زد‎

رهسا نيوز: اصغر محموديان، زندانی سياسی که ديماه گذشته به بهانه اعزام به بهداری ازبند ۳۵۰ زندان اوين فراخوانده وسپس به تبعيد اعزام شد، در اعتراض به عدم رسيدگی پزشکی در زندان اين شهر دست به اعتصاب غذا زده است.

به گزارش خبرنگار رهسا نيوز، اصغرمحموديان پس از واقعه عاشورای سال ۸۸به همراه همسرش دستگير وبه بند ۲۰۹ و۲۴۰ زندان اوين منتقل شد وتاصدور رای ،۳۰ ماه را دربازداشت غيرقانونی به سربرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست صلواتی قاضی بدنام دادگاه انقلاب ،اين زتدانی را به شش سال حبس و تبعيد در زندان سمنان محکوم کرد وهمسرش را نيز به ۵ سال زندان محکوم کرد که اکنون در بند بانوان زندان اوين دوران محکوميت خودرا سپری می کند.

اين زندانی سياسی در دهه ۶۰ نيز ۱۰سال حبس را تجربه کرده است وسه تن از خواهران برادرانش نيز درآن دوران به حبس محکوم شده ويکی از آنان اعدام شد.

سال گذشته ودرپی وخامت حال پدر اين زندانی سياسی ،تلاش هايش برای کسب اجازه مرخصی ناکام ماند وپدرش بدون ديدار فرزند به ديار باقی شتافت.

محموديان ازبيماريهای حاد ريوی ،پروستات و بيماری ستون فقرات رنج می برد وبيماريهايی نظير اعصاب وروان ،چربی خون وگوارش درپرونده پزشکی اش ثبت شده است.

اين زندانی که دربخش زندانيان عادی وخطرناک در زندان سمنان درحبس به سر ميبرد ازهفته گذشته ودرپی بی اعتنايی به درمان های حياتی خود دست به اعتصاب غذا زده وشرايط وخيمی دارد.

مادر اين زندانی سياسی ۶۲ ساله نيز حال خوشی ندارد ودربستر بيماری خواستار آخرين ملاقات با فرزندش است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016