چهارشنبه 19 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی يوسف رحمانی پور، زندانی سياسی کُرد پس از پنج سال و سه ماه حبس

آژانس خبری موکريان ـ سرويس حقوق بشر: يوسف رحمانی پور زندانی سياسی کُرد با پايان ۵ سال مدت زمان محکوميت خود، از زندان اروميه آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس اخبار رسيده به آژانس خبری موکريان، يوسف رحمانی پور زندانی سياسی کُرد اهل بوکان که در زندان اروميه نگهداری می شد، دوشنبه ۱۷ تيرماه ۹۲ با پايان ۵ سال مدت زمان زندان خود، با تاخيری سه ماهه از زندان مرکزی اروميه آزاد شد.

بر اساس همين گزارش، رحمانی پور ساعاتی پس از آزادی از زندان در تماس با خبرنگار موکريان، اظهار داشت: "پس از بازديد مقامات بلند پايه استان از زندان اروميه و پرس و جو از وضعيت زندانيان، مسئولان مربوطه متوجه شدند که مدت زمان محکوميت اينجانب به پايان رسيده و نگهداری ام در زندان غير قانونی است. لذا متعاقب آن بازديد مسئولان دستور آزادی من را صادر کردند و با سه ماه تاخير آزاد شدم".

يادآور می گردد، پيشتر خبرگزاری موکريان گزارش کرده بود که در پی پايان دوره ۵ ساله محکوميت يوسف رحمانی پور، مسئولان قضايی استان با تحويل نامه ای به ايشان از اعضای خانواده رحمانی پور خواسته اند تا با سپردن وثيقه ای سنگين متعهد شوند که يوسف رحمانی پور پس از آزادی از کشور خارج نمی شود.

گفتنی است، اتهام رحمانی پور عضويت در يکی از احزاب مخالف و اقدام عليه امنيت اعلام و به همين اتهام نيز محکوم شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016