جمعه 28 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

میشل سلیمان: با انتخاب روحانی، منطقه وارد مرحله جدیدی شده است

سفیر ایران در بیروت روز پنج‌شنبه در کاخ بعبدا با میشل سلیمان، رییس‌جمهور لبنان دیدار و پیام‌های دکتر احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه و پیام دکتر روحانی، رییس‌جمهور منتخب در پاسخ به پیام تبریک میشل سلیمان به مناسبت انتخابش به ریاست جمهوری را تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میشل سلیمان در این دیدار ضمن تشکر و ابلاغ سلام‌های گرم خود به احمدی‌نژاد و روحانی، تأکید کرد با برگزاری انتخابات پرشکوه ریاست جمهوری در ایران و انتخاب روحانی، منطقه وارد مرحله جدیدی شده است و امیدواریم این فرصت جدید، زمینه گشایش‌های جدید در راستای مصالح ملت‌های منطقه باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رکن‌آبادی نیز در این دیدار با تأکید بر سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از وحدت، ثبات و استقرار لبنان و ارتباط متوازن با همه طوایف و جریان‌های سیاسی لبنانی و حمایت از رویکرد رییس‌جمهور لبنان در دعوت به گفت‌وگوهای ملی، ابراز امیدواری کرد در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش روابط دو کشور به‌ویژه در راستای اجرای توافقات امضا شده قبلی در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و... باشیم.

احمدی‌نژاد در پیام خود به سلیمان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی مقاومت به رییس‌جمهور و ملت لبنان، تأکید کرده است: بی‌تردید این پیروزی، خاطره‌ای فراموش نشدنی از مجاهدت و ایستادگی مردم لبنان است و تاریخ، آن را با خط زرین ثبت خواهد کرد. صهیونیست‌های بی‌فرهنگ که طعم تلخ این شکست را چشیده‌اند، با وجود مقاومت مقتدر لبنان، هرگز جرات جسارت و تجاوز جدید به لبنان را به خود نخواهند داد.

روحانی نیز در پیام خود با ابراز خرسندی از مناسبات دوستانه، دیرینه و رو به توسعه ایران و لبنان ابراز اطمینان کرده است در سال‌های آتی شاهد گسترش روابط و تحکیم همکاری‌های میان دو کشور بر اساس اعتماد و احترام متقابل خواهیم بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016