شنبه 29 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
27 تیر» حضور احتمالی جک استراو در ليست مهمانان ويژه مراسم تحليف روحانی
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومی مجلس: هيچگونه تصميمی در مورد ميهمانان ويژه مراسم تحليف اتخاذ نشده است

ايسنا ـ روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعيه ای طرح برخی گمانه زنی ها و اخبار درباره ميهمانان ويژه مراسم تحليف رياست جمهوری يازدهم را نادرست خواند و از رسانه ها خواست از انتشار اخبار بدون منبع پرهيز کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در توضيحات اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس با اشاره به اخبار برخی رسانه ها در مورد مدعوين و ميهمانان ويژه مراسم تحليف تاکيد شده است : «اين مراسم در تاريخ سيزدهم مرداد ماه و طبق اصل ۱۲۱ قانون اساسی برگزار خواهد شد و طبق معمول در مراسم تحليف تعدادی از مقامات لشکری و کشوری، مديران ارشد نظام، مقامات و سفرای کشورهای خارجی مقيم ايران حاضر می شوند.

همچنين در خصوص حضور ميهمانان ويژه مراسم هيچگونه تصميمی گرفته نشده و در اين مورد ضمن مشورت با دفتر رئيس جمهور منتخب برنامه ريزی لازم صورت خواهد گرفت».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016