پنجشنبه 3 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تأسيس حزب ويکی‌ليکس در استراليا توسط جولين آسانژ

راديو زمانه ـ جولين آسانژ، بنيانگذار سايت افشاگر ويکی‌ليکس امروز در يک پيام ويدئويی از تأسيس حزب ويکی‌ليکس در سرزمين مادری‌اش استراليا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، اين اقدام آسانژ پس از افشاگری‌های ادوارد اسنودن، مأمور آژانس امنيت ملی آمريکا از شنودهای دستگاه امنيتی ايالات متحده صورت می‌گيرد، اقدامی که بار ديگر توجه مردم را به ويکی‌ليکس و نقش آن جلب کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز در ملبورن استراليا، در نشست بنيانگذاری حزب جديد، سامانتا کروز، سخنگوی ويکی‌ليکس به‌نقل از پيام ويدئوی جولين آسانژ گفت حزب ويکی‌ليکس بيش از هر چيز حزب "شفافيت" خواهد بود.

آسانژ که بيش از يک سال است در سفارت اکوادور در لندن به‌سر می‌برد، دغدغه اصلی اين حزب را مراقبت از "صداقت" سياستمداران عنوان کرد.

جولين آسانژ همچنين می‌خواهد خود را برای شرکت در انتخابات مجلس سنا استراليا کانديدا کند. پنج نماينده ديگر از سوی اين حزب برای مجلس دوم اين کشور کانديدا خواهند شد.

سامانتا کروز گفت آسانژ اعلام کرده است که قصد دارد به استراليا بازگردد و در مسئوليت جديد خود فعاليت کند. آسانژ اظهار اميدواری کرد که اين اقدام عملی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016