شنبه 12 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نشست نهضت مقاومت ملی ايران

بنیانگذار دکتر شاپور بختیار

National Movement of the Iranian Resistance

NAMIR

Founded by Chapour Bachtiar



اطلاعیه

موضوع اندیشه ی بنیادی سیاسی من

در یک کلمه "انسان" است

و هدف من نیکبختی اوست.

شاپور بختیار

و ایمان راسخ بر همین « موضوع » بود که دکتر شاپور بختیار را در خطیرترین لحظات تاریخی سال ۱۳۵۷ در سنگر دفاع از قانون اساسی مشروطیت، که در آن تمام حقوق فردی و اجتماعی شهروندان ایرانی ضمانت می شد، در مقابل روح الله خمینی و سیل بنیان کن جمهوری اسلامی وی قرار داد.

و به دلیل این گناه نابخشودنی بود که گردانندگان رژیم آخوندی با صدور فرمان قتل بختیار و اجرای آن توسط ایادی شان در تاریخ سه شنبه، ششم اوت ۱۹۹۱، به زندگی پر افتخار منادی آزادی و استقلال ملت ومدافع بی چون و چرای تمامیت ارضی ایران پایان دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نهضت مقاومت ملی ایران به مناسبت بیست و دومین سالگرد قتل دکتر شاپور بختیار مراسم یاد بود و تجلیل از پیرو مکتب و ادامه دهنده ی راه مصدق و پرچمدار مبارزه ی نستوه با نظام جهنمی جمهوری اسلامی را روز سه شنبه ششم اوت ۲۰۱۳ بر مزار او و دستیار باوفایش سروش کتیبه، در گورستان مونپارناس برگذار میکند و بدین وسیله از هم میهنان گرامی برای حضور در این مراسم دعوت می نماید.

ایران هرگز نخواهد مرد

شروع مراسم: ساعت چهار بعد از ظهر روز سه شنبه ۶ اوت ۲۰۱۳

نشانی گورستان مونپارناس:

3 Boulevard Edgar Quinet

75014 Paris


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016