یکشنبه 13 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد فردا کجا خواهد بود؟ مشایی: احمدي‌نژاد هرجا برود من هم مي‌روم!

احمدی‌نژاد: فردا به دانشگاه ایرانیان می‌روم
فارس - محمود احمدی‌نژاد که پس از برگزاری مراسم تنفیذ و تحویل کلید پاستور به رئیس‌جمهور جدید به محله نارمک، محل سکونت خود بازگشت، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که حس شما پس از 8 سال خدمتگذاری چیست، گفت: من از مردم تشکر می‌کنم و ما همیشه خدمتگزار مردم بوده‌ایم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 منتظر شما باشیم یا نه، تصریح کرد: منتظر امام زمان (عج) باشید تا انشالله زودتر بیاید.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برنامه شما برای فردا یکشنبه چیست، تأکید کرد: بنده به سر کار، دانشگاه ایرانیان می‌روم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشایی: احمدي‌نژاد هرجا برود من هم مي‌روم

رئیس‌ دفتر رئیس جمهور سابق درباره برنامه خود پس از اتمام دولت گفت: آقای احمدی نژاد بعد از ریاست جمهوری دفتری خواهد داشت که ما به ایشان می‌رویم که اینجانب بازهم رئیس‌دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم.

اسفندیار رحیم مشایی مشاور ارشد و رئس دفتر سابق رئیس‌جمهور سابق در گفت‌و‌گو با فارس درباره اینکه برنامه شما از امروز یکشنبه همزمان با اتمام دولت دهم چیست؟، گفت: ما به دفتر رئیس‌جمهور دهم می‌رویم، ایشان دفتر دارد و بنده بازهم رئیس‌دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم.

مشایی در پاسخ به این سوال که احمدی‌نژاد اعلام کرده که امروز به دانشگاه ایرانیان می‌رود، اظهار داشت: من از وی سوال نکردم، ولی برای راه‌اندازی به دانشگاه می‌رود؛ من رئیس‌ دفتر آقای احمدی‌نژاد هستم و او هرجا که برود، من همراهی‌اش می‌کنم. وی با بیان اینکه بنده در هیئت امنای دانشگاه ایرانیان هستم، تصریح کرد: راه‌اندازی دانشگاه برنامه ماست.

مشایی در خصوص برنامه ریزی برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ گفت: ۴ سال دیگر چه کسی می‌داند که چه اتفاقی می افتد و چه کسی می داند که زنده است.

مشایی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شما در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری با ۱۱ رای منفی از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اید چرا اعتراض نکردید، گفت: یعنی همه به بنده رای منفی داده باشند؟ خیر این خبر درست نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016