سه شنبه 15 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رای اعتماد به کابینه یازدهم در شش جلسه فشرده مجلس در هفته آینده

محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس اعلام کرد هفته آینده مجلس برای رای اعتماد به وزیران پیشنهادی کابینه یازدهم روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، پیش از آغاز جلسه رسمی امروز مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس در جلسه ای که با ریاست محمد حسن ابوترابی فرد برگزار شد برای تعطیلات تابستانی خود و چگونگی تشکیل جلسات علنی مجلس و رای به کابینه تصمیم گیری کردند.

بر اساس این گزارش مقرر شد مجلس هفته آینده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر برای بررسی صلاحیت وزیران و رای اعتماد به آنها تشکیل جلسه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته ابوترابی از آنجایی که نمایندگان برای تعطیلات عید فطر به حوزه های انتخابیه می روند یکشنبه نیز مجلس جلسه علنی نخواهد داشت.

براساس تصمیم گیری نمایندگان مقرر شد پس از رای اعتماد به وزیران پیشنهادی مجلس یک هفته برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه جلسه نداشته باشد و سپس جلسات علنی مجلس به مدت دو هفته تشکیل شود.

ابوترابی فرد پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای مجلس برای تعطیلات تابستان را نیز به رای نمایندگان گذاشت که نمایندگان مجلس نیز با آن موافقت کردند و مقرر شد دو هفته پایانی شهریور ماه تعطیلات تابستانی نمایندگان باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016