پنجشنبه 17 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیام تبریک البرادعی و مرکل به روحانی

«محمد البرادعی» معاون رییس جمهوری موقت مصر در امور بین الملل، تصدی سمت ریاست جمهوری ایران توسط «حسن روحانی» را به وی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، البرادعی با تبریک به روحانی به مناسبت روی کار آمدی وی، ابراز امیدواری کرد که روابط تهران و قاهره گسترش یابد.

البرادعی همچنین روحانی را در جریان جدید‌ترین تحولات مصر قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین صدر اعظم آلمان در پیامی به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) فون اونکرن- اشترنبرک، سفیر آلمان در تهران روز چهارشنبه در دیدار با ابوالقاسم دلفی ، مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه پیام تبریک آنجلا مرکل،صدر اعظم کشورش را به دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به مناسبت شروع به کار وی تقدیم کرد.

مرکل در این پیام خود ابراز امیدواری کرد که طی دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی، روابط خوب دو کشور عمیق‌تر شود.

مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه نیز ضمن تشکر از ارسال پیام صدر اعظم آلمان به رئیس جمهور کشورمان، خاطرنشان کرد که روابط دو کشور در پرتو تحولات جاری، امکان تعمیق و گسترش بیشتری خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016