شنبه 19 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گفتگوی روحانی با داوداغلو درباره سوریه

وزیر امور خارجه ی ترکیه اعلام کرد که در دیدار با حسن روحانی، درباره ی موضوع سوریه به تفصیل با وی گفتگو کرده است.

به گزارش کردپرس، با وجود آن که چند روز از مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی رییس جمهور ایران و حضور احمد داوداوغلو وزیر امور خارجه ی ترکیه دراین مراسم سپری شده است، رسانه های ترکیه هنوز هم درباره ی جزییات این سفر، نکات جدیدی را مطرح می کنند.

خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که احمد داودواغلو امروز در یکی از هتل های زادگاه خود قونیه و در جمع گروهی از سران و کادرهای برتر حزب عدالت و توسعه، درباره ی روابط تهران - آنکارا گفت:«جناب روحانی در انتخابات اخیر در ایران پیروزی قاطعانه ای به دست آوردند. باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که پیروز شدن با این میزان اختلاف رای، در چنین میادینی بسیار دشوار است و به همین خاطر با توجه به حمایت گسترده ی مردم ایران از رییس جمهور جدید، امید فراوانی به وجودآمده که وی بتواند مشکلات داخلی و خارجی ایران را قدرتمندانه حل کند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده ی مردم قونیه در مجلس ملی ترکیه در ادامه افزود:« من به تفصیل با جناب روحانی درباره ی مساله سوریه و برخی مسائل دیگر منطقه صحبت کردم. در خصوص اختلاف نظرات تهران – آنکارا در حوزه ی سوریه با ایشان حرف زدم و آشکارا اعلام کردند که باید برای رایزنی و همفکری درباره ی این مساله، روابط و گفتگوهای بیشتری داشته باشیم. ما در حال حاضر منتظر تغییرات جدید دولت هستیم. انشالله پس از مدتی دیگر، با وزیر امور خارجه ی جدید ایران دیدار خواهم کرد و پس از آن نیز برای گسترش روابط یران و ترکیه، جناب روحانی را به ترکیه دعوت خواهیم کرد.»

داوداوغلو در پایان به این موضوع اشاره کرد که حمایت ایران از دولت سوریه، همواره نقش موثری در تحولات این کشور ایفا کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016