سه شنبه 29 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استعفای محمدعلی نجفی در شورای شهر تهران رأی نياورد

اعضای شورای شهر تهران به درخواست استعفای نجفی رای ندادند ولی رئيس شورا اعلام کرد رای ندادن شما شوخی است و ما رای می دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، در جريان پانصد و شصت و نهمين جلسه شورای سوم شهر تهران احمد مسجدجامعی و معصومه ابتکار هر يک طی نطقی انتصاب آقای نجفی را به عنوان معاون رئيس جمهور تبريک گفتند ولی حسن بيادی با انتقاد از موضوع پخش CD يکی از جلسات شورای شهر گفت: در آن CD مشخص است که ميدان بصيرت به جای ميدان حق شناس نامگذاری شده و در کنار نام بصيرت (۹ دی) نوشته شده است. آقای چمران اگر غير از اين به فرمانداری فرستاديد خيانت شده است و خلاف مصوبه شورا است. بعد از رئيس شورای شهر خواست تا جلوی اين اقدامات گرفته شود.

معصومه ابتکار در اين جلسه گفت: رسيدگی به موضوع آسيب ديدگان حوادث سال ۸۸ از مهمترين اقدامات آقای نجفی بود که آن را بر عليه خودش استفاده کردند در حاليکه اين اقدام به نفع نظام بود.

اين فعال محيط زيست در جلسه امروز پيشنهاد برخی از NGO ها را مطرح کرد و گفت: سازمانهای مردم نهاد موضوع تحريم ها و محيط زيست را مطرح کردند که بايد روی آن بحث کنيم.

در اين جلسه حبيب کاشانی هم از تمامی همکاران خود تشکر کرد و حلاليت طلبيد. عليرضا دبير هم گفت در اين شورا طلسم شکسته شد و بالاخره يک نفر از اعضای شورا راهی دولت شد. البته حيف که آموزش و پرورش نجفی را از دست داد.

در اين جلسه شورا با استعفای محمد علی نجفی موافقت شد و عبدالمقيم ناصحی برای مدت ۱۳ روز يعنی تا ۱۲ شهريور و اولين جلسه شورای شهر چهارم و تنها برای يک جلسه باقيمانده شورای شهر سوم بر طبق قانون جايگزين نجفی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016