جمعه 8 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات معاون وزیر خارجه درباره سفر فلتمن

معاون وزير امور خارجه، اخبار منتشر شده در روزنامه الاخبار لبنان مبني بر اين‌كه «جفري فلتمن» معاون سياسي دبير كل سازمان ملل در سفر به تهران خبر حمله نظامي به سوريه را به اطلاع ايراني‌ها رسانده است را نادرست دانست وگفت: در سفر اخير فلتمن به تهران درباره تحولات منطقه و به ويژه راهكار سياسي درقبال سوريه گفت وگو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، «حسين اميرعبداللهيان» روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا افزود: در سفر معاون سياسي دبير كل سازمان ملل به ايران همچنين درباره كنفرانس ژنو ۲ و حمايت تهران از ابتكارات سياسي سازمان ملل مذاكره شد و تهران مواضع خود را در قبال سوريه به روشني و شفافيت مطرح كرد.

وي ادامه داد: در اين ديدار به فلتمن اعلام شد كه ما به عنوان قرباني سلاح شيميايي، مخالف كاربرد سلاح شيميايي به هر نحوي هستيم و دولت سوريه به جمهوري اسلامي ايران، چين و روسيه اطمينان داده كه از سلاح شيميايي استفاده نكرده است.
معاون وزير امور خارجه تصريح كرد: حمله نظامي به سوريه خطايي راهبردي است و در صورت وقوع ابعاد آن محدود نخواهد ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016