شنبه 30 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئیات آزادی زندانیان امنیتی، لیست جدیدی برای آزادی زندانیان وجود ندارد

مهر - آزادی مشروط، مرخصی و پایان دوران محکومیت دلیل آزادی برخی زندانیان جرایم امنیتی در روز چهارشنبه بود.

یک مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : عصر روز چهارشنبه 12 نفر از زندانیانی که در جریان فتنه سال 88 و اتفاقات بعد از آن دستگیر شده بودند از زندان آزاد شدند.

وی افزود: همه آزاد شدگان مشمول آزادی مشروط نشده اند و برخی از آنها به دلیل پایان دوره محکومیت خود آزاد شدند. تعدادی نیز به مرخصی آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص آزادی تعدادی دیگر از زندانیان در روزهای آینده نیز گفت: این موضوع در حد یک شایعه است و لیست دیگری برای آزادی زندانیان جدید در روزهای آینده وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، عصر روز چهارشنبه 13 نفر از زندانیان امنیتی از زندان آزاد شدند که فیض‌الله عرب‌سرخی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، محسن امین‌زاده، میرطاهر موسوی، عیسی سحرخیز، مهدی محمودیان، محمدعلی ولایتی ، حسن زرین‌پور ، نسرین ستوده، مهسا امرآبادی، محبوبه کرمی، مریم جلیلی، میترا رحیمی، فرح واضحان، ژیلا مک‌وندی و کفایت ملک‌محمدی از جمله زندانیانی هستند که چهارشنبه آزاد شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016