یکشنبه 7 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو نفر از معترضان به حسن روحانی در فرودگاه مهرآباد "دستگير شدند"

بی بی سی ـ در پی پرتاب کفش از سوی يکی از معترضان مذاکره با آمريکا به سمت حسن روحانی، رئيس جمهوری ايران، سعيد منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نيرو انتظامی امروز يک شنبه ۷ مهرماه اعلام کرد: "در اين ماجرا بايد هر فردی کفش نداشت، دستگير می‌شد اما يکی دو تن دستگير شدند که البته دستگيری‌ها از سوی پليس نبود."

رئيس‌جمهوری ايران روز گذشته پس از سفر پنج روزه خود از نيويورک به ايران بازگشت و در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال برخی مقامات دولتی، قرار گرفت. گروهی از حاميان و مخالفان آقای روحانی نيز در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند و شعارهايی در موافقت و مخالفت با آقای روحانی و سفر او به آمريکا و مکالمه تلفنی‌اش با باراک اوباما سر دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش شده يکی از افراد مخالف رابطه با آمريکا در فرودگاه مهرآباد، به سمت خودروی وی کفش پرتاب کرده اما اين لنگه کفش به کسی برخورد نکرده است.

خبرگزاری مهر گزارش کرده بود که نزديک به ۱۰۰ نفر از مخالفان مواضع و مذاکرات آقای روحانی از بسيج دانشجويی در فرودگاه تجمع کرده بودند.

بنابر اين گزارش گروهی نيز که به استقبال آقای روحانی رفته بودند، گوسفند قربانی کرده و شعارهايی در همراهی با هيات ايرانی سر می دادند.

خبرگزاری دولتی ايران، ايرنا نوشته که استقبال کنندگان با پلاکاردهايی به رنگ بنفش مبنی بر موفقيت آميز بودن سفر رئيس جمهور در دست داشتند و شعار "روحانی متشکريم"، "درود بر روحانی" و آری برای تو، نه برای جنگ" سر می دادند.

در کنار هواداران آقای روحانی گروهی از مخالفان مذاکره با آمريکا نيز حضور داشتند که مانع عبور ماشين رئيس جمهور شدند و نيروی انتظامی تلاش کرد راه را برای عبور رئيس جمهور باز کند و در اين ميان چندين نفر جلوی ماشين به زمين خوردند و با هدايت نيروی انتظامی و توقف ماشين رئيس جمهور حادثه ای پيش نيامد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016