شنبه 13 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خامنه ای: برخی از آنچه در نیویورک پیش آمد بجا نبود

به گزارش خبرگزاری ایسنا،‌ رهبر جمهوری اسلامی در ابتدای ورود به میدان مراسم، با حضور در محل یادمان شهدای ارتش و قرائت فاتحه، علو درجات شهدا را مسئلت کردند.

فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

خامنه‌ای در سخنانی در این مراسم، ورود به سِلک نیروهای مسلحِ شجاع و نام آور جمهوری اسلامی ایران را، برای‌جوانان تازه وارد، افتخارآمیز دانستند و با اشاره به لزوم تقویت آمادگی ها و استحکام دفاعی نیروهای مسلح در کنار تقویت ساخت درونی نظام اسلامی و وحدت ملی، تأکید کردند: ما از تحرک دیپلماسی دولت از جمله سفر نیویورک حمایت می کنیم زیرا به دولت خدمتگزار اعتماد داریم و به آن خوشبین هستیم، اما برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد،بجا نبود،چون ما دولت آمریکا را غیرقابل اعتماد،خودبرتربین، غیرمنطقی و عهدشکن می‌دانیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر جمهوری اسلامی افزود: ما به مسئولین خودمان اعتماد داریم و از آنها می خواهیم با دقت و با ملاحظه همه جوانب، گام ها را محکم بردارند و منافع ملی را به فراموشی نسپارند.

آیت الله خامنه ای با تأکید بر استحکام ساخت درونی نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: عناصر اصلی که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، حافظ این انقلاب و ملت ایران و مایه پیشرفت بودند، توجه به آرمان های والای نظام اسلامی و توجه به عزت ملی بوده است، بنابراین وظیفه همه مسئولان و آحاد ملت، دفاع از عزت و هویت ملی است.
وی با اشاره به بدبینی و بی اعتمادی نظام اسلامی به آمریکا، دولت آمریکا را دولتی در پنجه صهیونیست‌ها خواند و گفت: دولت آمریکا در واقع در جهت منافع صهیونیست‌ها حرکت می‌کند و از همه دنیا باج می گیرد و به رژیم صهیونیستی باج می‌دهد.

رهبر اجمهوری اسلامی با تأکید بر این‌که ملت ایران هیچ‌گاه تهدید برای هیچ کشوری نیست، اما استحکام نیروهای مسلح را مهمترین عامل برای حفظ امنیت نظام اسلامی می داند، افزود: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی باید حصار مستحکمی در مقابل توطئه های دشمنان باشند.

فرمانده کل قوا با اشاره به تهدیدهای مکرر و مشمئز کننده دشمنان ملت ایران تأکید کرد: همه کسانی که عادت به تهدید زبانی ایران کرده‌اند، بدانند، پاسخ ما به هرگونه شرارتی بر ضد ملت ایران، پاسخی جدی و سخت خواهد بود.
آیت الله خامنه‌ای افزود: ملت ایران، هم، سرسختی خود را در راه دفاع از آرمان‌ها و منافع خود نشان داده و هم، میل و رغبت خود به سلامت و صلح و همزیستی را زیرا این دو، در کنار یکدیگر هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016