شنبه 20 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روابط عمومی نيروی هوافضای سپاه: بُرد موشک‌های دور برد سپاه ۲۰۰۰ کيلومتر است نه ۱۲۰۰۰ کيلومتر

ايسنا ـ در پی انتشار نادرست بخشی از سخنان فرمانده نيروی هوافضای سپاه، روابط عمومی اين نيرو با تصحيح خبر مذکور، اعلام کرد: بُرد موشک‌های سپاه ۲۰۰۰ کيلومتر است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در پی انتشار نادرست بخشی از سخنان سردار سرتيپ پاسدار اميرعلی حاجی‌زاده - فرمانده نيروی هوافضای سپاه - در جمع دانشجويان دانشگاه فردوسی مشهد، روابط عمومی اين نيرو در اطلاعيه‌ای اعلام کرد: برخی از رسانه‌ها بخشی از اظهارات سردار فرمانده نيروی هوا فضای سپاه در خصوص موشک‌های سپاه به اشتباه از عبارت "تجهيزات هوايی با بُرد ۱۲۰۰۰ کيلومتر" استفاده کردند که جمله صحيح و کامل بدين شرح است: "سردار حاجی زاده با اشاره به توانمندی‌های دفاعی نيروی هوا فضای سپاه اظهار داشت: برد موشک‌های دور برد ما هم‌اکنون ۲ هزار کيلومتر است و دليل آن هم اين است که دشمنان ما در همين نزديکی بوده و به نوعی راحت‌تر می‌توان گفت آن قدر ارزشی ندارد که موشک پر هزينه برای آنها خرج شود".

روابط عمومی نيروی هوا فضای سپاه از اصحاب رسانه و مطبوعات درخواست کرده‌ است نسبت به اصلاح و باز انتشار اين بخش از خبر مذکور اقدام لازم را بعمل آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016