شنبه 4 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبيب‌الله گُلپری‌پور، زندانی سياسی کُرد اعدام شد

کُردپا ـ حبيب‌الله گُلپری‌پور، زندانی سياسی کُرد اعدام شدآژانس کُردپا: يک فعال سياسی کُرد شب گذشته در زندان مرکزی اروميه اعدام شد.

بنابه گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، دستگاه قضايی حکومت اسلامی ايران حکم اعدام حبيب‌الله گُلپری‌پور فرزند ناصر را اجرا کرد.

اين زندانی سياسی صبح روز گذشته از زندان اروميه به مکان نامعلومی منتقل شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از وکلای حبيب ضمن تأييد اين گزارش به خبرنگار کُردپا گفت: شب گذشته رأس ساعت ١٢، حبيب‌الله از قرنطينه‌ی زندان مرکزی اروميه خارج و اعدام شد.

وی افزود: خانواده‌ی گلپری‌پور و بستگان اين فعال سياسی از بامداد امروز در مقابل بيمارستان امام اروميه تجمع کرده‌اند.

گزارشات ارسالی حاکی از آن است به دنبال انتقال حبيب‌الله به قرنطينه و اعدام وی هم اکنون جو داخلی زندان مرکزی اروميه امنيتی می باشد و گارد داخل زندان به‌حالت آماده‌باش درآمده‌اند

حبيب‌الله گلپری‌پور اوايل پاييز سال ٨٨ در مهاباد توسط مأموران حفاظت اطلاعات سپاه بازداشت و در بازداشتگاه‌های شهرهای مهاباد، اروميه، سنندج و سمنان محبوس و متحمل شکنجه‌های روحی و جسمی شد.

دستگاه قضايی ايران، اين شهروند کُرد را به اتهام عضويت در احزاب کُرد اپوزسيون و اقدام عليه امنيت ملی و محاربه به اعدام محکوم کرد که بعدها ديوان عالی آن را تأييد می‌کند.

وی متولد ٦٣ در شهر سنندج است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016