چهارشنبه 15 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان زابل در سیستان و بلوچستان ترور شد (تصاوير)

89266_610.jpg

'موسی نوری'، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل و راننده وی صبح امروز در مسیر منزل تا محل کار، توسط مهاجمان ناشناس ترور شدند.

رادیو فرانسه - موسی نوری قلعه نو، دادستان زابل صبح روز چهارشنبه مورد ترور افراد ناشناس قرار گرفت و کشته شد. به گفته رئیس کل دادگستری استان این حمله "هیچ ارتباطی با اعدام های اخیر ندارد".

ZabolNovTerror1.JPG
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان با اعلام خبر کشته شدن دادستان زابل گفت: "خودروی پژوئی که در کنار ماشین دادستان زابل که در مسیر رفتن به محل کارش بوده، متوقف می شود و دو نفر که مسلح بودند از داخل خودرو، موسی نوری و راننده وی را به رگبار می بندند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته رئیس کل دادگستری استان این حمله "هیچ ارتباطی با اعدام های اخیر ندارد".

در ماه مهر، 14 مرزبان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در یک درگیری مسلحانه در مرزهای شهرستان سراوان در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان کشته شدند.

ZabolNovTerror4.jpg
دادستان زابل پس از ترور

دادستان زاهدان در اقدامی تلافی جویانه 16 تن از زندانیان بلوچ را به جوخه اعدام سپرد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: "این حادثه در منطقه سیستان و زابل توسط اشرار این منطقه اتفاق افتاده و ماهیتا با اشرار منطقه بلوچستان متفاوت است".

ZabolNovTerror2.JPG
معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان هم با اشاره به حمله صبح روز چهارشنبه متذکر شد: تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

در جریان این حمله راننده دادستان زابل نیز به قتل رسید. مقامات استان گفته اند که جزئیات این حادثه در دست بررسی است.

ZabolNovTerror3.JPG


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016