چهارشنبه 15 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر خارجه سابق اسرائیل از اتهامات خود تبرئه شد

يورونيوز ـ دادگاهی در اسرائیل آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه سابق این کشور را از اتهامات مربوط به فساد مالی و سوء استفاده از افکار عمومی، تبرئه کرد.

پس از رای دادگاه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که وی بزودی فعالیت خود را در کابینه دولت از سر خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزیر کشور اسرائیل نیز از احتمال بازگشت او در سمت وزارت خارجه این کشور خبر داده است.

آویگدور لیبرمن ۵۵ ساله، ماه فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی به جرم فساد و سوء استفاده مالی از سمت خود استعفاء کرد. پس از کناره گیری لیبرمن، بنیامین نتانیاهو، با برعهده گرفتن سمت وارت خارجه به طور موقت، پست وی را آزاد نگه داشت.

وی پس از اعلام رای دادگاه، ضمن ابراز خوشحالی اظهار داشت که می خواهم این اتفاق را فراموش کنم و پشت سر بگذارم.

بخشی از اتهامات آویگدور لیبرمن که رئیس حزب ملی گرای افراطی با عنوان “اسرائیل خانه ماست” است، به سوء استفاده وی از قدرت برای انتصاب سفیر سابق اسرائیل در بلاروس برای پستی در لتونی مربوط بود.

درصورتی که آقای لیبرمن به گذراندن بیش از سه ماه زندان محکوم می شد، ناچار بود کرسی خود در پارلمان اسرائیل را نیز ترک کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016