دوشنبه 20 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت يک هنرمند توسط پليس در تهران

خبرگزاری هرانا - پليس امنيت عمومی تهران به بازداشت يک هنرمند با نام مسعتار "محمد Dj " و انهدام استوديوی زيرزمينی متعلق به وی خبر داد.

سرهنگ عليرضا محرابی در گفت وگو ايسنا در تشريح اين خبر گفت: در پی خبر واصله مبنی بر تشکيل استوديو زيرزمينی در منطقه تهرانپارس تهران ‏توسط شخصی به هويت "م" معروف "محمد ‏DJ"‏ رسيدگی به اين پرونده در دستور کار قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه بررسی‌ها نشان داد که اين فرد اقدام به تهيه آهنگ‌های زيرزمينی در شبکه‌های ‏ماهواره‌ای می‌کند به نحوی که بعضی از اين صحنه‌های ضبط شده در برخی از شبکه‌های ماهواره‌ايی ‏ پخش شده است گفت: ‏اکيپی از عوامل پايگاه چهارم پليس امنيت در ساعت ۱۸، ۱۶آبان ماه امسال به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بازرسی تعداد يک ‏دستگاه گيتار و ارگ، دو دستگاه صدا ضبط کن پيش‌رفته، دو دستگاه آمپلی فاير، دو عدد ميکروفن و پايه ‏مربوطه، ۵۰۰۰ هزار حلقه ‏CD‏ غيرمجاز، تعدای تجهيزات ماهواره ايی و ‏يک دستگاه لپ‌تاب کشف و هم‌چنين متهم دستگير شده را به مقر پليس امنيت تهران بزرگ منتقل کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016