سه شنبه 28 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رايزن فرهنگی ايران در لبنان که بود؟

ايسنا ـ حجت الاسلام والمسلمين ابراهيم انصاری،رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در لبنان به شهادت رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام ابراهيم انصاری که بر اثر حمله تروريستی صبح امروز به سفارت ايران در لبنان مجروح شده بود در بيمارستان الرسول الاعظم (ص) به شهادت رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رايزن فرهنگی کشورمان متولد ۱۳۳۸ (۵۴ ساله) از لامرد استان فارس دارای تحصيلات حوزوی و فوق ليسانس مديريت و بين سال‌های ۷۱ تا ۷۳ مدير کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان هرمزگان بود.

وی همچنين به عنوان مديرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گيلان از سال ۱۳۷۳-۱۳۸۳ به ‌مدت ده سال فعاليت کرد.

حجت الاسلام والمسلمين ابراهيم انصاری که به عنوان رايزن فرهنگی ايران در بيروت فعاليت می‌کرد پيش از اين مديرکل آفريقا- عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رايزن پيشين فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در سودان از سال ۱۳۸۳-۱۳۸۹ (به‌ مدت پنج سال و نيم) بود.

وی نيروی رسمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و از مهرماه سال جاری به عنوان رايزن فرهنگی ايران در بيروت عازم اين کشور شده بود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی شهادت روحانی وارسته ، مهاجر الی الله ، سفير فرهنگی کشورمان حجت الاسلام والمسلمين انصاری ، را به آستان حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، محضر مقدس امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری و امت شهيدپرور ايران اسلامی تسليت گفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016