جمعه 1 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پورمحمدی: آنانی که در مذاکره قدرت پایداری ندارند به خشونت روی می‌آورند

وزیر دادگستری گفت: آنانی که در مذاکره قدرت پایداری ندارند به خشونت روی می‌آورند و ملت ما نشان داده که از این مسیرها با استواری گذشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این پرسش که با توجه به اقدامی تروریستی که منجر به شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم انصاری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر در کشور لبنان شد، ارزیابی شما از این اقدامات چیست؟ اظهار کرد: این اقدامات نشان‌دهنده این است که دشمن در برابر منطق ما توان ایستادگی ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او افزود: ملت ما نشان داده که در راهش استوار است و منطقی قوی دارد و نمایندگان و دیپلمات‌های آن در مذاکره استدلال قوی دارند و قدرت دفاع از منطق مقابله با زیادی‌خواهی دشمنان را دارند و می‌توانند از حقوق ملت‌شان دفاع کنند.

پورمحمدی ادامه داد: آنانی که در مذاکره قدرت پایداری ندارند به خشونت روی می‌آورند و این نکته خیلی روشن است.

وزیر دادگستری اظهار کرد: ملت ما نشان داده که از این مسیرها با استواری گذشته و از امام حسین (ع) یاد گرفته با مقاومت و استواری می‌تواند به همه هدف‌هایش برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016