دوشنبه 11 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روحانی: به وعده‌هايمان به مردم کردستان وفاداريم

فرارو ـ رييس جمهور ضمن با اهميت دانستن استان کردستان اظهار کرد: در زمان انتخابات صحنه های باشکوهی از شوق و ذوق مردم اين استان را مشاهده کرديم و به تمام وعده هايی که در آن زمان به مردم اعلام شد، وفاداريم.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی رياست جمهوری؛ دکتر روحانی در جلسه عصر امروز هيات دولت که در ان به ترتيب آقايان عليرضا رزم حسينی و عبدالمحمد زاهدی به عنوان استانداران کرمان و کردستان انتخاب شدند، ضمن تشکر از استانداران قبلی استان های کردستان و کرمان، استانداران جديد را به رعايت اعتدال و بهره گيری از همه نيروهای معتدل توصيه کرد.

رييس جمهور توسعه استان کردستان را از اهداف بسيار مهم دانست و اظهار اميدواری کرد که معضلات بيکاری و فقر در پرتو اهتمام جدی به موضوع توسعه رفع شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر روحانی اعلام کرد که ندای ما، ندای اسلام و وحدت مسلمانان است و برای ما هيچ تفاوتی بين کرد و غير کرد وجود ندارد، دشمن در صدد سوءاستفاده از قوميت هاست در حالی که کردها در هر کجا که زندگی کردند، همواره خود را ايرانی می دانند.

رييس جمهور همچنين استان کرمان را به لحاظ اقتصادی، استانی مهم دانست که از سرمايه انسانی قابل توجهی برخودار است.

دکتر روحانی اظهار اميدواری کرد که با توجه به منابع غنی و معادن بسيار زياد در استان، با تلفيق هوشمندانه و مدبرانه اين ظرفيت ها، شاهد شتاب بيشتری در توسعه کردستان باشيم.

در ادامه اين جلسه تعداد ديگری از مواد و تبصره های لايحه بودجه سال ۹۳ کل کشور پس از بحث و بررسی تصويب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016