سه شنبه 12 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعداد دستگيرشدگان مرتبط با ترور دادستان زابل به ۱۰ نفر رسيد

مهر ـ رييس کل دادگستری سيستان و بلوچستان گفت: با تلاش نيروهای امنيتی و اطلاعاتی تا کنون تعداد ۱۰ نفر از عوامل و مشارکت کنندگان در ترور دادستان زابل دستگير شدند.

حجت‌الاسلام ابراهيم حميدی در گفتگو با خبرنگار مهر در سيستان و بلوچستان اظهار داشت: همزمان با ترور ناجوانمردانه دادستان زابل با تشکيل پرونده و بررسی‌های ابتدايی در همان نخستين روزهای وقوع اين جنايت تعدادی به‌عنوان مظنون تحت تعقيب قرار گرفته و دستگير شدند که اين اقدام قاطع منجر به دستگيری يکی از عوامل اصلی ترور شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: با دستگير شدن نخستين مظنون که در صحنه جنايت نيز حضور داشته است سرنخ های به دست آمده موجب دستگيری مظنونان بيشتری در اين راستا شد که به صورت مستقيم و غيرمستقيم در اين جنايت مشارکت داشتند.

حميدی بيان داشت: در حال حاضر تقريبا تمامی افراد مظنون و متهم در اين پرونده دستگير و در اختيار دستگاه قضايی قرار دارند و تنها ۲ نفر ديگر در ليست مظنونان قرار دارند که به زودی دستگير می‌شوند.

وی بيان داشت: با توجه به اعتراف متمهان دستگير شده در مشارکت به قتل و ترور دادستان زابل کار شناسايی و دستگيری عاملان اين جنايت تقريبا تمام است.

وی با اشاره به اينکه دستگاه قضايی اجازه هيچ گونه جولان و عرض اندامی به اشرار و يا افراد متجاوز به حقوق شهروندان را نخواهند داد افزود: شناسايی و دستگيری متهمان اين پرونده در کوتاه ترين زمان ممکن نشان از اقتدار و صلابت دستگاه قضايی و هوشياری نيروهای امنيتی و اطلاعاتی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016