پنجشنبه 21 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علیرضا رجبیان فرد از فعالان جنبش سبز به بند ۳۵۰ زندان اوین بازگشت

علیرضا رجبیان فرد از فعالان جنبش سبز در پی عدم تمدید مرخصی به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل بازگشت.

به گزارش خبرنگار کلمه، علیرضا رجبیان فرد، دانش آموخته رشته پزشکی از دانشگاه تهران و دبیر بازنشسته دبیرستان‌های مناطق ۳ و ۶ آموزش و پرورش و از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که هم به صورت رزمنده (دیدبان توپخانه) و هم بعنوان کادر پزشکی در قرارگاه حمزه حضور داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این زندانی سیاسی اولین بار در دیماه ۱۳۸۸ به دنبال حوادث پس از انتخابات در منزل مسکونی‌اش بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و سپس آزاد شد. وی در بهمن ماه‌‌ همان سال از طریق دفتر پیگیری وزارت اطلاعات مجددا بازداشت و این بار به بند ۲۴۰ زندان اوین منتقل شد.

اتهامات این زندانی جنبش سبز، اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور، توهین به رهبر جمهوری اسلامی و توهین به رییس جمهوری (احمدی‌نژاد) بوده است که توسط قاضی صلواتی به ۳ سال و ۶ ماه حبس تعزیری محکوم و حکم وی عینا در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر تایید شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016