جمعه 22 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محجوب: مرتضوی خود را آماده محاکمه کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: آقای مرتضوی باید خود را آماده محاکمه قضایی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در حاشیه مراسم چهلمین روز بزرگداشت مرحوم عسگراولادی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار ایلنا، در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: پرونده تحقیق و تفحص سازمان تأمین اجتماعی به شکلی کامل در گزارشی که به مجلس ارائه شد آمده است مجلس نیز اراده‌ای جدی در پیگیری این مسئله دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبیرکل خانه کارگر گفت: آقای مرتضوی باید خود را اماده محاکمه قضایی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دیدار تیم تحقیق و تفحص سازمان تأمین اجتماعی با مسئولان قضایی در هفته آینده خبر داد و افزود: در این دیدار قرار است درباره ابعاد تخلفات سازمان تأمین اجتماعی صحبت کنیم.

محجوب در خصوص اینکه آیا نمایندگانی که از آقای مرتضوی کارت هدیه دریافت کرده‌اند از مجلس نهم بوده‌اند، اظهار داشت: هیچ مدرکی درباره اینکه نمایندگان مجلس نهم این کارت‌ها را دریافت کرده‌اند وجود ندارد. کسانی که این کارت‌ها را دریافت داشته‌اند از نمایندگان مجلس هشتم بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016