شنبه 23 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افخم: آمادگی ایران برای حضور بدون پیش‌شرط در نشست ژنو2/تاکنون دعوتی نشده است

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه از ایران برای حضور در نشست ژنو2 با موضوع حل بحران سوریه دعوت نشده، گفت: ایران برای حل بحران سوریه آمادگی حضور بدون پیش‌شرط در این اجلاس را دارد.
مرضیه افخم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اقدام تروریستی در دیاله عراق که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی کارگر ایرانی شده است، گفت: قطعا وزارت امورخارجه این اقدام تروریستی را پیگیری می‌کند.

عملیات اطلاعاتی دولت عراق برای شناسایی عاملان حادثه تروریستی دیاله

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: دولت عراق با ارائه اطلاعات بیشتر، تا کنون همکاری بسیاری را در شناسایی عاملان این حادثه و کشف جزئیات بیشتر با وزارت خارجه ایران داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شب گذشته در حمله تروریست‌ها به کارگران یک شرکت گاز رسانی در استان دیاله عراق 15 ایرانی کشته و 7نفر زخمی شدند.

وی همچنین درباره دعوت از ایران برای حضور در نشست ژنو2 با موضوع حل بحران سوریه، افزود: تا کنون از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در کنفرانس ژنو 2 دعوت نشده اما ایران آمادگی دارد تا در حل وفصل بحران سوریه از طریق سیاسی کمک کند، البته اگر از ایران برای حضور درژنو 2 دعوت شود بدون پیش شرط شرکت می کند.

افخم تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حل بحران سوریه به راه حل دیپلماسی معتقد است و قطعا حل مشکلات سوریه بدون تکیه بر گفت وگوی نیروهای سوری- سوری امکان پذیرنیست، دیدگاه ایران در باره بحران سوریه دیدگاهی واقع بینانه و مبتنی بر ظرفیت مردم سوریه برای حل بحران این کشور است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع دیپلماتیک نوشته است نام ایران و عربستان سعودی نیز جزو کشورهایی است که در نشست صلح سوریه موسوم به «ژنو 2» شرکت می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016