شنبه 23 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت کشور افزایش اختیارات استانداران را بررسی می کند

به گزارش ایرنا، ˈعبدالرضا رحمانی فضلیˈ که برای معارفه استاندار جدید قزوین به این استان سفر کرده است، روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اجلاس وزارت کشور با استانداران که دی ماه امسال برگزار می شود، موضوع افزایش اختیارات استانداران بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا حد امکان، اختیاراتی که قابلیت واگذاری از دولت به استان ها را داشته باشد، به استانداران تفویض کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: استان های کشور برای توسعه باید تا حد ممکن مستقل باشند تا در پیگیری امور و اهداف و منافع مربوط به خود بهتر عمل کنند.

وزیر کشور از ارایه طرح جامع تقسیمات کشوری در دو هفته آینده از وزارت کشور به دولت خبر داد و گفت: مولفه های این طرح که پیش از این چهار مورد بود به هشت مورد افزایش یافته است و شاخص های کیفی و ویژگی های جغرافیایی به آنها اضافه شده و برای بررسی به کمیسیون های مربوط به دولت ارائه می شود.

رحمانی فضلی، با حضور در بیت ˈآیت الله هادی باریک بینˈ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با وی نیز دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر کشور صبح امروز (شنبه) برای شرکت در مراسم معارفه استاندار قزوین به این استان سفر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016