شنبه 30 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آصفری: به دليل فراهم کردن ديدار هيات اروپايی با ستوده و پناهی، وزارت خارجه سفير يونان را احضار کند

فارس ـ عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس خواستار احضار سفير يونان به وزارت خارجه به دليل فراهم کردن زمينه ديدار هيئت پارلمانی اروپا با ۲ تن ار محکومان فتنه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



محمدحسن آصفری نماينده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی و عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از فراهم شدن زمينه ديدار هيئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرين ستوده (فعالان فتنه) خواستار مشخص شدن متولی اين ديدار و پاسخگويی آنان شد.

وی خطاب به وزارت امور خارجه کشورمان گفت: دستگاه ديپلماسی بايد سفير يونان را به دليل دخالت در امور داخلی کشورمان و فراهم کردن زمينه اين ديدار احضار کند.

وی با ابراز تاسف نسبت به اينکه وزارت خارجه تاکنون سفير يونان در تهران را احضار نکرده است، اظهار داشت: اجازه سفارت يونان برای برگزاری اين جلسه در اين سفارتخانه نوعی براندازی محسوب می‌شود.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی با تاکيد بر اينکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در اوج اقتدار قرار دارد، تصريح کرد: چنين اقداماتی آسيبی به اقتدار نظام وارد نمی‌کند اما بايد به صورت جدی و قاطعانه پيگيری شود تا شاهد تکرار آن نباشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016