چهارشنبه 27 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار اروپايی با ستوده و پناهی وزارت خارجه ای نبوده است

تهران - ايرنا - يک منبع آگاه در گفت وگو با ايرنا موضوع دخالت وزارت خارجه در برنامه ديدار هيات پارلمان اروپايی با نسرين ستوده و جعفر پناهی را در تهران، تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اين منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: يک مقام غيردولتی فعال حقوق بشر، زمان بازديد سوسياليست های پارلمان اروپا از ايران، قول ديدار هيات پارلمانی اروپا را با اين دو نفر داده بود که جمعه ۲۲ آذرماه در سفارت يونان در تهران انجام شد.

پيش از اين، حسين شيخ الاسلام مشاور امور بين الملل رييس مجلس شورای اسلامی گفت: ديدار هيات پارلمانی اروپا با پناهی و ستوده با هماهنگی مجلس نبوده است.

کاظم جلالی رييس مرکز پژوهش های مجلس نيز ۲۳ آذر در جمع خبرنگاران گفت: ديدار هيات پارلمان اروپا با برخی افراد در جريان سفر به ايران در سفارتخانه های برخی کشورهای اروپايی خارج از عرف ديپلماتيک بود.

وی نيز با تاکيد بر اين که ديدار با اين افراد در برنامه تدارک ديده شده از سوی مجلس قرار نداشت، افزود: اين کار بدی بود و اگر پارلمان اروپا ديداری می خواست برگزار کند، بايد درخواستی رسمی ارايه می داد، اما سفارتخانه ای که اين ديدار را تدارک ديد نيز، کار بسيار بدی انجام داد و آنهايی هم که آنجا رفتند کار نامناسبی کردند.

جلالی افزود: قبل از سفر اين هيات به ايران، درخواستی به ما داده نشده بود، اما در مقطعی نامه ای به دست ما رسيد مبنی بر اينکه در زمان ديدار سوسياليست های پارلمان اروپا از ايران، قول ديدار با برخی افراد به آنها داده شده است؛ البته اين موضوع را ما سه روز قبل از وزارت امور خارجه فهميديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016